Miksi Telia ja Lidl tekevät yhteisen kampanjan tarjotakseen lukijoillemme tällaista?
Telia ja LIDL ovat molemmat vakiintuneita brändejä omilla aloillaan, mutta näiden kahden yhteistyö avaa ovia molemminpuolisesti hyödyllisiin mahdollisuuksiin. Yhteistyön mahdollistama synergiavaikutus voi olla merkittävä. Telia, joka on vahva toimija telekommunikaatioalalla, ja LIDL, joka on tunnettu edullisista päivittäistavaratuotteistaan, voivat molemmat hyötyä laajemmasta asiakaskunnasta ja uudenlaisista palveluista.
Kampanjan kesto: 29.9.-9.10.
50€ Lidl-lahjakortti seuraavien liittymien ostajille:
Rajaton 200M 29,99 €/kk, Rajaton 5G 300M 30,99 €/kk ja Rajaton 5G 450M 32,99 €/kk
Molempien brändien vahvuudet
Telia on tunnettu laadukkaasta verkkopalvelusta ja laajasta tuotevalikoimasta, joka sisältää niin mobiilipalveluita kuin laajakaistayhteyksiäkin. LIDL puolestaan on tunnettu edullisuudestaan ja laajasta päivittäistavaravalikoimastaan. Yhteistyö voisi yhdistää nämä kaksi vahvuutta eri tavoin.
Mahdolliset kampanjat
Yksi yhteistyön muoto voisi olla kausittaiset kampanjat, joissa Telia tarjoaa esimerkiksi alennettuja puhelinliittymiä tai laajakaistayhteyksiä LIDL:n asiakkaille. Samalla LIDL voisi tarjota Telian asiakkaille alennuksia tietyistä tuotekategorioista tai jopa yksittäisistä tuotteista.
Nyt tarjolla on Telian kolme erilaista liittymäpakettia ja Lidl 50€ lahjakortti!
Kuluttajan näkökulma
Kuluttajille tämä yhteistyö voi tuoda monia etuja. Yksi merkittävä hyöty on se, että he voivat saada alennuksia tai muita etuja sekä Telian että LIDL:n palveluista. Tämä voi tehdä asiakkaista uskollisempia molemmille brändeille.
Yhteenveto
- Brändien vahvuudet: Telia on vahva telekommunikaatioalalla, LIDL päivittäistavarakaupassa.
- Mahdolliset kampanjat: Kausittaiset alennukset, yhteistyössä luodut tuotteet tai palvelut.
- Kuluttajan näkökulma: Alennukset ja lisäarvopalvelut.
- Haasteet ja riskit: Yrityskulttuurin ja strategian yhteensovittaminen, asiakasodotusten hallinta.
- Tulevaisuuden näkymät: Yhteistyön laajeneminen ja monipuolistuminen, kestävän kehityksen huomioiminen.